הישרדות 4 – הגמילה

קיבלתי החלטה אסטרטגית: הישרדות 4 כבר לא תהנה מהרייטינג שלי. נמאס לי מהשטות הזו ואני מתכנן לפצוח בגמילה עצמאית. מי מכם שמבין קצת בהתמכרויות יודע שלהיגמל מהרגל רע זה לא כ"כ פשוט. למה הרגל רע ? כי הישרדות 4 תשרוף לי את הזמן בדיוק כמו ששרפו לי העונות שלפניה ולא תיתן לי שום דבר באמת. התחלתי עם כל העניין הזה של הישרדות כי אני אוהב ריאליטי, אוהב טבע, אוהב אתגרים ואוהב בחורות בבגדי ים. אני חושב שעד היום, בכל 3 העונות של הישרדות ביחד, פספסתי אולי פרק אחד וגם הוא היה בגלל החתונה של אחותי או משהו.

בניסיון לסכם מה קיבלתי עד היום מהישרדות אני שמח לבשר לכם שכלום. ממש כלום. בדיוק בגלל זה החלטתי שלקראת הישרדות 4 נגמר העניין, אני פורש, קצת אחרי השיא. הליהוק לעונות של הישרדות מאכזב אותי. מאז העונה הראשונה שהייתה מוצלחת באופן חלקי, אולי בעיקר בגלל שהיא ראשונה, יש הידרדרות. האנשים משעממים, האסטרטגיות רדודות, המשימות לא מאתגרות, אין סיבה לראות. מתמודדות כמו הדס גורמות לי לחשוב שגם אם היו שולפים את אחותי מהחתונה ושמים אותה לבד על האי היא הייתה מסתדרת טוב יותר. מה בסך הכל צריך בימינו כדי להצליח על האי? קצת ערמומיות וקצת לשון, שום כח פיסי. אנשים בריונים כמו טל אנגלנדר עפו להם כבר לפני כמה חודשים והם לא שווים כלום במשחק הזה.  אז אולי השם למשחק הזה צריך להיות רכילות ולא הישרדות!

הישרדות 4 אמורה להמשיך את המלחמה של ערוץ 10 עם קשת ורשת. המלחמה הזו אבודה מראש ולכן ערוץ 10 החליט לפרוש ממנה. האמת היא שלא ברור בכלל אם הערוץ ישרוד עד העונה הרביעית של הישרדות. לא מזמן שמעתי שהערוץ הופך לערוץ תיעודי ולא מתיימר בכלל להתחרות בזכייניות הקשוחות של ערוץ 2. מה זה אומר על הישרדות ? שאלה טובה. אבל אותי היא לא מעניינת. אני עם השטות הזו גמרתי. אני מוכן לעשות עם עצמי ואתכם הסכם. נצפה בפרק הראשון של הישרדות 4 ונחליט סופית. אם לא יהיו שם דברים מעניינים במיוחד, החרם ייכנס לתוקף מיידי. אמנם אני טיפוס הפכפך אבל בנושא של הישרדות הגיעו מים עד נפש. צריך לזכור גם שזה לא שמפסיקים לצפות לגמרי – תמיד יש את הפורמט האמריקאי הקצר והקולע, עם מנחה בחסד.

אני מציע לעבור במקום זה לאח הגדול. אמנם גם משם אני לא צופה שאקח יותר מדי דברים לחיים אבל לפחות יש יותר צחוקים. אנשים בתוך הבית מיג'דננים וחוצמזה אין עריכה כי יש שידור 24 שעות ביממה. העריכה מקלקלת הכול ולפעמים זה מצחיק כמה שהיא מגמתית ולכן עדיף לראות את הריאליטי האמיתי, בלי שמקלקלים אותו. מבחינתי שלא יהיה בכלל הישרדות 4.

בתכלס, אם תשאלו אותי היום למה אני מצפה יותר – האח הגדול 4 או הישרדות 4? ברור שלאח הגדול. כי אי אפשר לתאר את ההתרגשות במפגש עם מתמודדים חדשים, שאתה הולך להכיר כל פסיק באישיות שלהם. מה עוד שהלוקיישן של הישרדות 4 כנראה הולך להישאר אותו הדבר מטעמי תקציב – נמאס כבר מהחיסכון הזה!

  1. 31st ב-דצמבר, 2009

כתיבת תגובה