הישרדות – התחלה חזקה

הישרדות החלה אתמול ברוח סערה. נראה כי מאז הביקורת על ההפקה בעונה הראשונה שהיא עושה למתמודדים חיים קלים ושמאחורי המצלמות הם שותים קולה ומתפננים, החליטה ההפקה להיכנס במי שמעז להעמיד עצמו כמועמד למיליון ₪. אתמול היה השיא נכון לעכשיו. ההפקה ניפתה 7 מתמודדים בפרק ראשון סוער במיוחד. מצד אחד סערת ההדחות הכניסה אותנו לעניינים של הישרדות אחרי תקופת המתנה ארוכה במיוחד, מצד שני האם זו לא הגזמה ? מלבד זריעת פאניקה בקרב המתמודדים שנשארו, איזו סיבה הגיונית יש להוציא המון כסף על הטסת 7 אנשים מהארץ, ליהוקם, הדרכתם וכל ההשקעה הכרוכה בכך והעפתם אחרי חצי שעה ? מוזר משהו.

האם הישרדות 3 הייתה נפגעת אם היו מעיפים רק 3 אתמול ? כנראה שלא אבל בואו נשים את זה בצד. על פניו נראה שהליהוק להישרדות 3 מעניין מאוד. אמנם יש את התקנים הקבועים שמולאו גם הפעם – הדוגמניות והחתיכים למיניהם, האמהות למיניהן ועוד כהנה וכהנה אבל מה שהיה יפה אתמול הוא דווקא ההפתעות. שני המנצחים הגדולים של הפרק היו חנוך והדס ומשימת המשקולות.

לא יודע עד כמה זה היה אותנטי אבל יצא ששני המתמודדים שממש לא היה מצופה מהם לקחת את האתגר הראשון לקחו אותו בענק. חנוך, עם יד אחת ותותבת הצליח להביס את כל המתמודדים שיצאו מחדר הכושר מנופחים ובריאים. הדס שקריספל היטיב לתאר אותה כחרגול ואני מוסיף חרגול חייכן באופן מפתיע, הצליחה גם היא להביס בחיוך כמובן בחורות בריאות וחזקות ממנה.

שוב קיבלנו הוכחה ברורה לכך שהכוח הפיזי חשוב אבל הכוח הנפשי חשוב פי כמה. אמנם משימות הפתיחה של הישרדות שביניהן שחייה וריצה לראש ההר היו פיזיות לחלוטין  ונתנו קצת תחושה כמו גמר המירוץ למיליון שיש יתרון ברור לגברים החזקים אולם משימת המשקולות איזנה את זה יפה. נדמה שגם בהפקה רוצים להוכיח לנו שכוח הרצון הוא שמשנה שכן לאור העובדה שלא היינו בטוחים שערוץ 10 ישרוד עד תחילת הישרדות, נותנים בערוץ פייט יפה לאחרונה והישרדות 3 היא גולת הכותרת שלו. נשאר רק לראות אם מה שהתחיל בכזה בום ייגמר בטראח או שמא נופתע לטובה לאורך כל העונה.

  1. 6th ב-ספטמבר, 2009

כתיבת תגובה