האח הגדול 3

האח הגדול 3 נמשך בסערה. חשבנו שעזיבתה של מעיין חודדה תמית את העונה הנוכחית אלא שהעניינים הולכים ומשתפרים. הדיירים החדשים נכנסו אל הווילה והקלפים נטרפו מחדש. בואו ונסקור שלל התפתחויות חדשות:

תומר לנצמן – תומר לנצמן הוא עוד דייר חדש בתוך האח הגדול. הוא כביכול הגבר היחיד שנכנס לווילה בנגלה הזו, אבל הוא מעיד על המיניות שלו שהיא לאו דווקא גברית כל כך… תומר לנצמן היה נראה בחור מעופף ולא קשור בפרומונים הראשונים, אלא שהוא מתגלה כאחד המתמודדים היותר ממזרים ויותר מניפולטיביים בתוך האח הגדול 3.

כלפי חוץ הוא הכי גורג'ס בעולם, יפה ומקסים. אלא שמתחת לפני השטח הוא לא מפסיק לרקום מזימות כנגד שאר הדיירים. היחסים המורכבים עם גואל הם דוגמא טובה לכך.

גואל פינטו היה עד עכשיו המתמודד הגאיי היחידי בתוך בית האח הגדול. למרות שהיה לו צורך עז למגע אנושי (כמו לשאר דיירי הבית) – הייתה נוחה לו העובדה שעבורו אין פרטנר גברי רלוונטי. כלומר אפילו אין את המשחקים הקשים כמו של סער ואיילה לדוגמא. בכל אופן גואל גילה בשבוע האחרון עולם חדש. עולם של אופציות ושל חלומות. ימים יגידו אם תומר הוא המתנה של גואל או הצרה שלו. כרגע נראה כאילו הוא הצרה שלו.

גואל פינטו רגיש לבחורים צעירים ויפים כמו תומר. הוא בעצמו מעיד שהוא ישר הופך לטטלה לידם. העניין הוא שתומר משחק איתו. נותן לו כל הזמן את האשליה שהוא מתקרב אליו, אבל שומר מרחק ביטחון. הכי היה קשה לגואל לראות את תומר מפלרטט במסיבת הסילבסטר ביחד עם סער – הבחור הכי מאצ'ו בבית האח הגדול. בשל חלקלקותו של תומר – אפילו סער הגברי הצליח להתבלבל לרגע לגבי נטיותיו המיניות, תומר הפעיל עליו את קסמיו, בשילוב של קצת אלכוהול.

מי שבכל זאת איפסה את סער על המיניות שלו היא המתמודדת החדשה והחמודה דנה. אני עדיין לא סגור לגבי דנה. מצד אחד היא מותק אמיתית, כולל חיוך כובש. אולם אני מקווה שהיא לא סתם טיזרית כמו אינה מהעונה הקודמת של האח הגדול. בכל אופן, למרות ביישנות טבעית שלה, דנה הצליחה לחמם את סער בסילבסטר ולא הייתה רחוקה מלקבל נשיקה של חצות, זה היה קורה אם היא הייתה נועזת כמו איילה.

איילה לעומת זאת זה סיפור קצת יותר עצוב. איילה התנהגה בימים האחרונים כמו חיה פצועה. מאז שהייתה המועמדת להדחה, הביטחון שלה פשוט נעלם והיא פחות ופחות תקשרה עם הדיירים. במקום לתקשר את הכאבים והחששות שלה היא פשוט הסתגרה עם סער. זה רק מראה שהאיכות של התקשורת שלה עם שאר הדיירים היא לא כל כך גבוהה, אלא מדובר יותר בתקשורת צבועה של התלהבות.

האמת שלדעתי היא ניצלה בנס מהדחה. יהיה מעניין לראות כיצד איילה ודנה יילחמו בהמשך על ליבו של סער (שיש לו חברה בחוץ). מה שבטוח הוא שתומר לא ייתן להן את סער מהר כל כך…

מי שקצת הוריד פרופיל לאחרונה, ואולי בשכל, הוא אלירז הקטן והחמוד – יקיר הבנות ויקיר המעריצות של האח הגדול 3. כשנכנסים דיירים חדשים לאח הגדול, לא כדאי תמיד להיכנס איתם ישר למריבות. צריך לזכור שיש להם די הרבה כח כקבוצה מאוחדת, גם אם אסור להם לתאם הצבעות.

  1. 17th ב-ינואר, 2010

כתיבת תגובה