נומרולוגיה

נומרולוגיה היא תורת המספרים והשמות. נומרולוגיה היא שיטה עתיקה של ייעוץ לפי תאריך הלידה, לפי השם הפרטי ולפי שם המשפחה של הורינו. לכל אלה יש משמעות והסבר בתורת הנומרולוגיה. שם המשפחה מייצג את גזע המשפחה ותאריך הלידה הוא הוראות היצרן למעגל החיים שלנו. תאריך הלידה הוא מצפן החיים המנתב את הדרך. המפה שאותה בונה הנומרולוג מבוססת על השם הפרטי ועל תאריך הלידה.

 

 

תורת הנסתר

נומרולוגיה – תאריך הלידה הוא נתיב החיים

  • לפי תאריך הלידה אפשר לדעת מהן החוויות שאיתן הגענו אל העולם בגלגול הקודם ומהן החוויות המחכות לנו בגלגול זה שאותן עלינו לעבור כדי לתקן ולשלם את החובות מהגלגול הקודם. הנשמה אשר יורדת לעולם בשם חדש מושכת איתה חובות מהגלגול הקודם ומשימות שעליה לעבור כדי לתקן ולהשלים את האירועים שחוותה בגלגול הקודם.
  • לפי שיטת הנומרולוגיה תאריך הלידה מייצג את נתיב הגורל,  את המסע שעורכת הנשמה בעולם, את הקשיים, החוויות ואת התמודדויות שעליה לעבור. נומרולוגיה בודקת את המספרים בתאריך הלידה. כאשר מספר מסוים חוזר, יש לכך משמעות. כאשר מספר מסוים חסר, גם לכך יש משמעות. חזרה של מספרים בתאריך הלידה עשויה להצביע על כישורים מסוימים ומחסור במספרים יכול ללמד על נושאים ובעיות שעלולות להתעורר ויש צורך לפתור אותם.

נומרולוגיה – על משמעות המספרים בתאריך הלידה

כאשר רוצים לבדוק את המספרים פורטים את המספרים למספרים בודדים  ומחברים את כל המספרים יחד. את  מספר היום , את מספר והחודש והשנה.

נומרולוגיה

אם קיבלנו, לדוגמה, מספר 24 נחבר כעת 2+4=6. כעת נחפש מה המשמעות של מספר שש. בתחום של נומרולוגיה, לכל מספר יש משמעות ורמז לבעיה. נביא דוגמות לכמה מספרים.

  • מספר שש מסמל שאיפה להרמוניה ולשלמות. מאחר שאין שלמות  בחיים מספר שש מרמז לנו כי עלינו לחיות עם מה שיש בהרמוניה ובהשלמה וללא צורך ושאיפה לשינוי.
  • מספר שלוש מרמז על התנהגות ילדותית, על הוצאת דברים מהפרופורצייה ועל יצירת דרמות מיותרות .
  • מספר ארבע מלמד על הצורך באמון במערכת הזוגית. מספר ארבע מרמז לנו על הצורך לסמוך על בן הזוג ולא להיות ביקורתיים.
  • מספר חמש, לפי התורה של נומרולוגיה, מרמז לנו על הצורך בחופש . לא להיות כלואים במערכות מסוימות בחיים, לא בעבודה ולא במערכת הזוגית.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה