פסיכולוגית קלינית בתל אביב

החל מתקופתו של ההוגה פרויד, אבי הפסיכואנליזה המודרנית, תחום הפסיכולוגיה לא מפסיק להתפתח וללבוש יותר ויותר צורות טיפול חדשניות אשר מתאימות לא רק לאנשים בעלי הפרעות אישיות כאלה ואחרות, אלא לכל מי שרוצה חיי איכות. הפסיכולוגיה כבר לא נתפסת כמשהו שמדברים עליו בזהירות ובלחש, נהפוך הוא, כיום היא תופסת מקום מכובד בחברה המודרנית ומהווה חלק אינטגראלי מיכולותיו ההסתגלותיות של האדם הנבון.

הפסיכולוגיה אכן מספקת לנו את הכלים לחיים מאושרים יותר, ואומנם לא מדובר במדע מדויק אך בעזרת הטיפול הפסיכולוגי הנכון בהחלט ניתן לחולל שינויים משמעותיים בחיינו. עם זאת, הצלחתו של כל טיפול פסיכולוגי תלוי במידה רבה בחיבור של המטופל והמטפל, מה שמחייב את הראשון להקפיד על בחירת איש המקצוע המתאים ביותר עבורו. זו יכולה להיות פסיכולוגית קלינית בתל אביב ויכול להיות יועץ פסיכולוגי באחד המושבים האקולוגים בצפון הארץ, מה שחשוב שתהיה ביניכם שפה משותפת.

פסיכולוגית קלינית בתל אביב ובמרכז

יועצת פסיכולוגית או פסיכולוגית קלינית

בכל הקשור לטיפולים פסיכולוגיים ניתן היום להצביע על שני תחומי התמחות הזוכים למירב הביקושים – פסיכולוגיה קלינית וייעוץ פסיכולוגי. למעשה, מדובר באותה הגברת אך בשינוי אדרת, זאת מפני ששתי הגישות הללו נבדלות זו מזו ביחסם להפרעות הפסיכולוגיות בהן הן מטפלות.

פסיכולוגים קליניים מתמחים בטיפול בהפרעות נפשיות חמורות יותר כמו לדוגמא פוביות למיניהן, הפרעות דו קוטביות, סכיזופרניה ואילו היועצים הפסיכולוגיים מייעצים לאנשים בריאים מבחינה נפשית אך מתקשים להתמודד עם לחצים בחיי היום יום.

עצות לבחירה של פסיכולוגית קלינית

על מנת לבחור את הפסיכולוגית הטובה ביותר אפשר לקבל המלצות דרך חברים או המשפחה, אך חשוב לזכור כי אין בן אדם זהה לרעהו ואין בעיות נפשית שזהות במאת האחוזים וזה אומר שהפסיכולוגית שמתאימה לחברה הטובה שלכם, לא בהכרח תתאים לכם.

על מנת למצוא את הפסיכולוגית הטובה ביותר אין צורך ללמוד דוקטורט ואפשר פשוט לפנות לכמה פסיכולוגים בתחום אותם תמצאו באינטרנט: פסיכולוגית קלינית בתל אביב, פסיכולוגית קלינית דרך קופת חולים וכדומה ואיתם לקבוע פגישת הכרות.

פסיכולוגית קלינית בתל אביב

פסיכולוגית קלינית בתל אביב

 

פסיכולוגית קלינית בתל אביב

כשמדברים על פסיכולוגית קלינית בתל אביב לא מתכוונים למישהי ספציפית אלא למאגר של מומחים בעלי קליניקות פרטיות בתל אביב. פסיכולוגית קלינית בתל אביב יכולה לקבל לקוחות בדרך עצמאית ויכולה להציע את שירותיה במסגרת של קופת החולים. גם הטיפול עצמו שמעניקה פסיכולוגית קלינית בתל אביב יכול להשתנות אך לרוב הוא כולל את שלושת הגישות העיקריות: דינמית, קוגניטיבית התנהגותית והאקסיסטנציאליסטית ההומניסטית.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה