שלוש

שלוש

אהבה.. כמה דיברו עליה.. מה לא אמרו עליה.. כולנו רוצים אהבה, ההרגשה הנעימה שלנו ליד מישהו וההרגשה הנעימה שלו איתנו. למרות שכולנו טוענים שאנחנו רוצים אהבה, משום מה חלק מהאנשים מתקשים למצוא אותה. שלוש בנות שמחפשות אהבה מצטלמות כעת לסדרה דוקומנטרית חדשה הנקראת – שלוש.

את שלוש ילווה המנחה האהוב אסי עזר. שלוש הבנות יכירו גברים בכל תוכנית, מבין הגברים יבחרו הבנות עם מי הן רוצות להמשיך לפגישות נוספות ועם מי לא.

שלוש תעקוב אחרי הבנות במהלך הפגישות, תנסה להבין מה קורה במהלך הפגישה, מה קורה במהלך התאהבות. בסיומה של כל פגישה תספרנה הבנות על הרגשתן במהלך הפגישה ומה הן צופות לעתיד.

שלוש

שלוש – לא תוכנית ריאליטי

תוכניות ריאליטי רבות היו בנושאי אהבה, אך לצערנו תוכניות אלו הפכו פחות ופחות תמימות, התמקדו יותר בלנסות לגרום לקנאה וכעס, את מי להדיח ואת מי להשאיר ופחות באהבה.

שלוש היא סדרה שתחזיר אותנו לתוכניות והסדרות של פעם, שכל מה שקשור באהבה יתקשר גם לתמימות ולאושר הקשורים לנושא האהבה.

3

שלוש – הבנות

התוכנית "שלוש" נקראת על שם שלושת הבנות. כל אחת מהן מחפשת אהבה ממקום אחר. כל אחת מהן בגיל אחר, מרקע אחר, בעלת השכלה שונה וגרה במקום מגורים אחר. במהלך הסדרה נוכל לראות איך כל אחת מתייחסת לנושא האהבה ומציאת אהבה והאם יש קשר לרקע ממנו היא מגיעה.

קים בוסי היא הצעירה מבין הבנות, קים היא בת 23, גדלה בשכונת התקווה, הוריה התגרשו כשהייתה ילדה. אביה הוא סופר ואימא היא מאמנת (קואצ'רית). בנעוריה הייתה פעילה בצופים ובצבא שירתה קים כקצינה. לקים הייתה מערכת יחסים רצינית שהסתיימה לפני כשלוש שנים ומאז היא בחיפוש אחר אהבה חדשה מכיוון שהיא מאוד רוצה להתאהב שוב. כיום קים גרה עם אביה בתל אביב.

שרית גומז היא בת שלושים, שרית חונכה בבית דתי. שרית התחתנה בגיל 24, בעלה נהרג במהלך מלחמת לבנון השנייה בזמן שהייתה בהריון עם בנו. כיום בנה הוא בן חמש. לאחר שנהרג בעלה היא חשבה שלא תוכל להמשיך לחיות בלעדיו, היום לאחר כמה שנים היא החליטה שהיא יכולה לחפש אהבה. שרית מחפשת בחור שיכבד אותה ואת אורך חייה.

מיה רובין היא בת שלושים ושש, מיה חזרה לארץ אחרי שהות ארוכה (שלוש עשרה שנים) בארצות הברית. בארצות הברית עבדה כשחקנית ודוגמנית ויצאה עם במאי הוליוודי. כעת שהיא בארץ היא רוצה למצוא את האהבה שלה פה.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה