חברת הובלה


כיצד להתכונן לקראת ההובלה של הדירה

מעבר של דירה הוא בהחלט תהליך מרגש ברוב המקרים, אך בפירוש מדובר על צעד די מורכב שיש להיערך אליו בהתאם על מנת לדאוג לכך כי כל תכולת הדירה הנוכחית תעבור ללא כל בעיה או פגע אל הדירה החדשה שלכם ובמינימום זמן וטרחה. אם כן, לאחר שבחרתם חברת הובלה וחתמתם איתם על חוזה ההובלה, כמובן שעדיין יש כמה דברים שתצטרכו לעשות על מנת לארגן את ההובלה באופן החלק ביותר. חברת הובלה תרצה להגיע כמה שיותר מוקדם בבוקר ולשם כך עליכם להיות מוכנים ליום ההובלה באופן מושלם.


חברת הובלה

אריזה והכנת הדירה החדשה

לפני ההובלה עליכם לארוז את כל החפצים והדברים בבית המיועדים להובלה עד יום לפני ההובלה. אל תשאירו שום דבר ליום ההובלה עצמו. חברת הובלה לא תוכל לתת לכם שירות טוב במידה ואתם לא ארזתם הכל, ובמידה והאריזה נעשית על ידי חברת הובלה גם עליה לעשות זאת יום לפני ההובלה. בנוסף, עליכם להכין את הדירה החדשה לקליטת החפצים ועליכם לוודא כי היא נקייה ועברה חיטוי נגד מזיקים.


חברת הובלות ויום ההובלה עצמו

כדי שיום ההובלה יעבור חלק עליכם לוודא כי חברת הובלה מגיעה בזמן ואל תתביישו לצלצל מוקדם בבוקר כדי לוודא זאת. הכינו למשאית של חברת הובלה מקום חניה מתחת לבית כדי שלא יצטרכו להסתובב זמן רב עד שמשהו יתפנה. וודאו כי למוביל יש את הטלפונים שלכם ואת הכתובת החדשה שאליה הוא מעביר את החפצים וכי גם במקום החדש יש מקום חנייה מתחת לבית. ודאו שיש לכם גליל דבק נוסף ליום ההובלה על כל צרה והכינו בקבוקי מים קרים לסבלים.


סיום ההובלה

לאחר פריקת כל החפצים מן המשאית בדירת היעד וודאו כי הכל הגיע וכי לא חסר דבר (מוטב למספר את הארגזים ולרשום על גבי כל אחד מהם לאיזה חדר הוא שייך). וודאו כי החפצים שלמים ולא נשברו או נסדקו בזמן ההובלה. הכינו טיפ לסבלים (שהוסכם מראש עם חברת הובלה) ושלמו להם רק לאחר גמר העבודה.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה