מדריך עסקים

איך לפרסם בתוך מדריך עסקים בחינם?

כאשר יש לכם עסק משלכם, ולא חשוב כלל וכלל באיזה תחום פעילות מדובר, הרי שעל מנת לחשוף את העסק בפני יותר ויותר לקוחות פוטנציאליים אתם נדרשים לפעול בשיטות שונות אשר רובן ככולן נקשרות אל התחום של פרסום ושל שיווק.

החלטתם שאתם רוצים לפרסם את העסק שלכם בצורה מוצלחת במיוחד. נשאלת השאלה איפה אפשר לפרסם אותו בצורה יעילה? עומדות לכם האופציות של פרסום בעיתון, פרסום ברדיו, פרסום בטלוויזיה וכיו"ב. אולם אחת השיטות המשתלמות ביותר, והיעילות ביותר – הוא לפרסם את העסק שלכם בתוך מדריך עסקים בחינם באינטרנט. כפי שתראו מיד, החשיפה הפוטנציאלית דרך מדריך עסקים בחינם היא גבוהה מאד, והעלות כאמור – אפסית.

למה הפופולריות גבוהה?

לכאורה מדובר בדבר והיפוכו – איך זה שדווקא דרך מדריך עסקים בחינם אפשר להתפרסם? ההיגיון אומר שבשביל להתפרסם – צריך לשלם כסף. אולם יש היום פורטלים ואינדקסים מיוחדים, אשר נותנים לבעלי העסקים פרסום חינם, כאשר הכסף מגיע מפרסומות או מלקוחות VIP. במקביל, הגולשים שנכנסים אל מדריך עסקים בחינם רואים אותו כמקור אמין ואובייקטיבי שניתן לסמוך עליו – ומחפשים בו בעלי מקצוע.

מדריך עסקים

מדריך עסקים

וגם תהליך הפרסום פשוט

כדי לפרסם בתוך מדריך עסקים בחינם אין הרבה דברים שאתם צריכים לעשות. ברוב המקרים, צריך להירשם בחינם לגמרי לאתר, ולהשאיר מספר פרטים מזהים ליצירת קשר. לאחר מכן, אתם חופשיים לפרסם בתוך מדריך עסקים בחינם את המודעה שלכם, ולנסח אותה ככל העולה על רוחכם. אתם יכולים גם לפרסם הודעות נוספות, או לשנות ולערוך את ההודעה על עצמכם, כדי להפוך אותה לאפקטיבית יותר.

ומה עם תשלום?

לעתים, דרך מדריך עסקים בחינם תוכלו לשדרג את המיקום שלכם בתוך המדריך, תמורת תשלום חד פעמי או תשלום קבוע. הרעיון הוא שאתם הופכים ללקוחות VIP, וכך המיקום שלכם בולט עוד יותר. עם זאת, איך חובה בכך, ואפשר גם לסמוך אך ורק על הפלטפורמה החינמית שתקדם אתכם היטב. אפשר גם לנסות ולשלב ובמשך מספר חודשים לעשות פרסום חינם, ובהמשך רק לשלם.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה