וויפאאוט ישראל

וויפאאוט ישראל – אולי התוכנית המוצלחת ביותר שראינו בערוץ 10

מי היה מאמין שקונספט כל כך פשוט וכולל מסלול מכשולים בעייתי וחבורה של אנשים מצחיקים יהפוך להיות הנוסחה המנצחת של ערוץ 10? מי היה מאמין שתוכנית ריאליטי כל כך שטותית תצליח להצליח ולהמם אנשים כמו שהתוכנית וויפאאוט ישראל מצליחה? כנראה שלא הרבה כי התוכנית הצליחה לתפוס הרבה אנשים לא מוכנים.

נדמה כי ערוץ עשר עושה בחירות נהדרות בשנים האחרונות, אחרי ההצלחה של היפה והחנון, מהדורת השישי המעודכנת והנעימה עם גיא זוהר, הישרדות שמצליחה לשרוד עונות רבות כל כך ועדיין להישאר אקטואלית ועוד שלל תוכנית שהצליחו לשבות את קהל הצופים ולהפוך את הרייטינג של הערוץ לרלוונטי.

וויפאאוט ישראל

מה כולל מסלול המכשולים של התוכנית וויפאאוט ישראל?

מסלול המכשולים של התוכנית וויפאאוט ישראל הוא אולי אחד המסלולים ההזויים בתוכניות הריאליטי. מדובר על מסלול שמתחיל תמיד בקפיצה על עמודים, שלבי פסנתר שנופל וכרית אוויר בולענית, לאחר מכן עליהם לצלוח את שלב המובמילות ואז להתנדנד אל השלב השני תוך קפיצה מנדנדה. מי שמצליח לעבור את אלו ראשון ממשיך לשלב השני של המחוגה. בשלב המחוגה על המשתתפים לקפוץ תוך תזמון מדויק על מחוגה מסתובבת ודמוית שעון ולהספיק להגיע למרכז כדי לא ליפול מהמחוגה השנייה שמסתובבת במהירות.

בשלב השלישי מי שהצליח להתגבר על המכשולים יסתובב בקרוסלה במהירות רבה במיוחד, לאחר מכן יצטרכו המשתתפים ההמומים להמשיך ולהשתחל בתוך עמוד בו יש חור תוך סיבוב רצפת הבסיס ומשם לרוץ ולקפוץ אל תוך מסלול מכשולים על המים. בשלב האחרון על המשתתפים שנותרו (שלושה במספר) להצליח ולעבור את מפל הפנטה ואז לסיים את השלב האחרון במהירות הגבוהה ביותר.

למה התוכנית וויפאאוט נחשבת להצלחה גדולה כל כך?

התוכנית וויפאאוט ישראל נחשבת להצלחה גדולה משום היכולת שלה להצחיק גם בלי שום מאמץ. מדובר על התוכנית שלא מתאמצת להביא לכם את המתמודדים היפים ביותר, זוהי התוכנית שלא עושה הרבה מלבד לצלם אנשים נופלים לתוך המים ומשתטים ואין ספק שהמאמץ הגדול ביותר מגיע מצד שני המנחים המצחיקים – אביעד קיסוס וטל ברמן.

המנחים לא בוחלים בשום אמצעי כדי להביא מעט צחוק לתוכנית ולהביא את הבידור לרמה חדשה, במהלך התוכנית הם מוסיפים כינויים לכל אחד ואחת מהמשתתפים ובנוסף, הם מוסיפים ציורים ובלונים עם הסברים הזויים למה שמתרחש על מגרש המשחקים. בסופו של דבר מדובר על תוכנית מקורית במוזריות שלה וזה כנראה מה שהופך אותה למוצלחת כל כך.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה