באגר למכירה

כך תמצאו באגר למכירה

לקוחות במגזר הפרטי, הציבורי והחקלאי מתעניינים לעיתים קרובות לגבי באגר למכירה במחירים נוחים. באגר הוא השם המקצועי של מחפר, הנחשב ציוד מכני הנדסי יעיל מאוד. ייעודו העיקרי של באגר הוא חפירת תעלות ובורות. הוא מורכב משלושה חלקים בלבד והוא כולל זרוע חפירה, משטח ציר והנעה על ידי זחלים או גלגלים. המבנה של המחפר קובע את מחירו ואת האטרקטיביות שלו עבור הלקוח.

באגר למכירה

באגר למכירה

אפשר למצוא באגר למכירה בדרכים שונות. דרך אחת היא ליצור קשר עם חברות העוסקות בתחום, להתעניין בקטלוג של ציוד מכני הנדסי חדש ולקבל הצעת מחיר המגלמת את כל צרכי הלקוח. אופציה זו עדיפה על אנשי מקצוע בתחום של עבודות עפר, פינוי פסולת, בנייה וכן הלאה. אפשרות נוספת היא לרכוש באגר למכירה מיד שנייה. היתרון של האפשרות הזו בא לידי ביטוי במחיר נוח, אולם החיסרון הוא היעדר אחריות וליווי מקצועי.


טיפים לרכישת באגר

הטיפ העיקרי הוא להשוות בין כלים לפי המפרט הטכני. אין סיבה להסתכל רק על המחיר וכדאי להביא בחשבון את ביצועיו של הבאגר בטווח הקצר והארוך. המחפרים באים בגדלים מגוונים ולצד מחפרי ענק במשקל מאות טונות, יש גם מחפרים קומפקטיים שיעילים באתרי בנייה קטנים, בחניונים מקורים ועוד.

המפרט הטכני הקובע את המחיר של באגר למכירה מתייחס אל הספק נטו, משקל מוכן לפעולה, קיבולת של יעה החפירה ומומנט זרוע. מי שאינו בקיא בתחום ציוד מכני הנדסי מוזמן לראות מקרוב את הביצועים של מחפר גדול מול מחפר קטן, או לחילופין להתייעץ עם אנשי מקצוע. המפרט הטכני משפיע על המחיר של באגר למכירה וגם על השימושים שלו. בנוסף, ניתן לרכוש באגר ולהתקין עליו מקדח הידראולי להריסת מבנים.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה