שיזוף בהתזה – טיפים לביצוע

טיפים לביצוע שיזוף בהתזה

השיטה של שיזוף בהתזה מאפשרת השגת תוצאות אופטימאליות בתוך זמן קצר. השיטה מבוססת על שימוש בחומר בשם DHA, שהוא סוג של סוכר שיוצר תרכובת המשנה את גוון העור. החומר מאושר על ידי מכוני התקנים המובילים בעולם והוא אינו חודר לעומק העור או גורם נזק. בשיטה ניתן להשתמש בהתראה מיידית, תוך שליטה על ריכוז החומר הפעיל. מטרת השליטה בריכוז החומר הפעיל היא להקנות גוון עור אחיד לפי דרישות הלקוח. בנוסף, שיזוף בהתזה מתאים לגברים ונשים בטווח גילאים רחב.

1שיזוף בהתזה

יש כמה טיפים שיכולים לעזור ללקוחות המעוניינים לעבור שיזוף בהתזה. הטיפ החשוב ביותר הוא לבחור היטב את מכון הקוסמטיקה. כדאי לבדוק מה הניסיון של המכון, איזה ציוד עומד לרשותו והאם הוא מחזיק בהסמכות ורישיונות. טיפ שני ולא פחות חיוני הוא להימנע מרחצה או כניסה למים במהלך 8 שעות לאחר ההתזה. רצוי לעקוב היטב אחר הוראות היצרן ולהתייעץ עם נציגי מכון קוסמטיקה בכל מקרה של התלבטות.

איך משיגים שיזוף מושלם?

התהליך של שיזוף בהתזה אינו כואב והוא מסתיים בתוך דקות ספורות בלבד. עלות הטיפול עומדת על בערך 150 שקל והשינוי בגוון העור ניכר בתוך שעות ספורות. יחד עם זאת, מומלץ לבקש לדעת מהו אחוז החומר הפעיל בתוך החומר המותז ישירות על העור. רצוי לתת עדיפות לריכוז נמוך מ-5% במהלך ההתזה הראשונה ולעקוב אחר תופעות לוואי או גוונים חריגים.

מלבד האמור לעיל, שיזוף בהתזה מבוצע על ידי מכוני קוסמטיקה מוסמכים לאחר בדיקה לאלרגיה. מי שרגיש לחומרים מסוימים צריך להימנע משיזוף מן הסוג הזה ולהעדיף שיטות אחרות. טיפ אחרון הוא להגיע למכון ההתזה עם בגדים רפויים וקודם לנסות את החומר באיזורים נסתרים.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה