בחירת חברה עבור עגלות קפה לאירוע

נותני השירות שיהיו באירוע שלכם ישפיעו על התחושה שלכם ושל האורחים שלכם במקום. האורחים שלכם ישמחו מאד אם תביאו לאירוע עגלות קפה ואתם צריכים למצוא את החברה שתשרת אתכם באירוע בצורה הטובה ביותר.

איזה קפה החברה מציעה בעגלות

אחת השאלות החשובות שאתם יכולים להעלות מול החברה שאתם בוחנים אותה היא איזה קפה היא תגיש לאורחים. אתם צריכים לשאול איזה סוג קפה החברה מציעה מבחינת חברת הקפה וכן אלו סוגים של קפה היא מציעה מבחינת קפה הפוך, אמריקנו, אספרסו עוד. אם החברה מציעה משקאות נוספים יהיה זה יתרון עבור האירוע שלכם.

כמה אנשים יוכלו לקבל שירות מהעגלה

חשוב מאד לשים עגלות קפה שיכולות לשרת את כל העובדים שלכם. אתם לא יכולים להסתפק בעגלה אחת מינימלית עבור אורחים רבים ולכן אתם צריכים לשאול את החברה מה היא יכולה לספק לכם וכמה אורחים יוכלו לקבל ממנה את השירות המבוקש. החברה צריכה להתאים לצורך שלכם ולכן אתם צריכים להיות בטוחים שהאורחים שלכם ייהנו מהקפה בלי לעמוד יותר מדי זמן בתור.

מי יעמוד לרשות האורחים

אחת השאלות שאתם צריכים להעלות לפני שאתם בוחרים חברה שתביא לאירוע שלכם עגלות קפה היא מי מפעיל את העגלות. חשוב מאד שיגיע צוות מקצועי ושלפחות אחד מהעובדים שיגיע למקום יביא איתו ניסיון בתחום. כמו כן חשוב לוודא כי העובדים יהיו לרשותכם לאורך כל האירוע ובהתאם למה שתסכמו עם החברה מראש. כלומר, יכול להיות שתרצו להפעיל את העגלה רק בסוף האירוע, עם הקינוח ויכול להיות שתרצו שהיא תופעל מהרגע הראשון ובכל מקרה חשוב לדעת אם ישנם עובדים זמינים להפעיל את העגלה לפי הבקשה שלכם.

עגלות קפה

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה