תמ"א 38 תל אביב

תל אביב היא אחת הערים שבהן ניתן לראות בצורה הברורה ביותר את המשמעות של פרויקטים מהסוג של תמ"א 38. כבר היום יש שורה ארוכה של פרויקטים שהסתיימו ובהם הדיירים נהנים מאיכות חיים גבוהה. סביר להניח שהמגמה הזו תימשך בעתיד כי העירייה מעודדת פרויקטים של תמ"א 38 בתל אביב ומקבלת גיבוי גם מהרשות הארצית. מעבר לכך, הקבלנים עצמם מגישים המון הצעות לביצוע הפרויקטים. קבלנים מנוסים מזהים את הפוטנציאל הכלכלי של הפרויקטים וכך הם תורמים להגדלת ההיצע של הדירות הפנויות.

מבחינת תושבי תל אביב והסביבה, המעקב אחר הפרויקטים הקיימים הוא חלק בלתי נפרד מניסיון לחסוך בהוצאות דיור. בעזרת פרויקטים מן הסוג הזה ניתן לרכוש דירה חדשה במבנה משופץ שעבר חיזוק נגד רעידות אדמה. תושבי תל אביב יכולים לעקוב אחר פרויקטים של תמ"א 38 באתר האינטרנט של העירייה, ביצירת קשר עם הקבלנים עצמם או על סמך המלצות של חברים ובני משפחה. בסופו של דבר, השאיפה היא לזהות את הפרויקט האטרקטיבי ולהשתמש בו על מנת לשפר דיור.

למידע נוסף לחץ כאן – תמ"א 38 תל אביב

פרויקטים של תמ"א 38 תל אביב בלוח זמנים מוקפד

הייחודיות של עיר גדולה כמו תל אביב היא שאין הרבה זמן לבצע פרויקטים בסדר גודל של תמ"א 38. ראשית, הפרויקטים מחייבים את הקבלן לעמוד בלוח זמנים בגלל התחייבות כלפי הלקוח. שנית, כל עיכוב גורר אחריו הוצאות של עשרות ומאות אלפי שקלים. הקבלנים לא יכולים להרשות לעצמם להתעלם מלוח הזמנים והפרויקטים הם בכל מקרה קצרים יותר בהשוואה להקמת מבנים חדשים.

פרויקטים של תמ"א 38 בתל אביב ממשיכים לצבור תאוצה. הם מציעים יתרונות רבים ותושבי תל אביב נהנים מהם יחד עם הקבלנים.

7

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה