ועדת ערר תל השומר

בוועדת הערר בתל השומר ניתן לערער על החלטות המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

בהתאם לתקנה 195א לתקנות התעבורה, אדם אשר סבור כי החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב"ד) לא התקבלה באופן הוגן ומשקף כלפיו – יכול לערער בפני ועדת ערר תל השומר. הועדה יושבת בבית החולים שיבא, ואחראית לפקח על כלל החלטות המכון הרפואי. החלטות אלו כוללות בין היתר המלצה לשלילת רישיון נהיגה, עקב לקות בריאותית כלשהי (נפשית או פיזית). מאחר ולשלילת הרישיון יכולות להיות השלכות מרחיקות לכת על אורח החיים של אותו אדם, מומלץ לשקול להגיש בעניין זה ערעור אל ועדת הערר.

מעט פירוט לגבי תהליך הגשת הערר אל הוועדה

הגשת הערעור צריכה להתבצע דרך משרד הרישוי, ובתוך 30 ימים מהרגע שנמסרה לאדם ההודעה על החלטת המרכז הרפואי בעניינו. תהליך הגשת הערר כולל מסירת כלל הטפסים הרפואיים והאחרים אשר נבחנו בשלב הראשוני, לצורך בדיקתם מחדש. בנוסף, ייתכן כי המועמד יזומן לבדיקות גופניות רפואיות נוספות. במידה ויימצא לנכון על ידי ועדת ערר תל השומר לערוך שינוי כלשהי בהחלטה שהתקבלה או לבטלה באופן מוחלט, תימסר על כך הודעה לאדם שהגיש את הערעור.

כיצד ניתן להגדיל את הסיכויים להצלחה של הגשת הערעור?

כדי להגדיל את הסיכויים להצלחת הערעור שברצונכם להגיש אל ועדת ערר תל השומר, מומלץ ביותר לשכור את שירותיו של עורך דין המתמחה בתחום זה. רקע מקצועי בתחומי הבריאות והתעבורה יוכל להוות יתרון יחסי של עורך דין מנוסה, וכך יאפשר לו לבחון לעומקו את התיק הרפואי שלכם ואת הסיבות לשלילת הרישיון. כדאי כמובן לשכור אך ורק את שירותיו של עורך דין אמין אשר אתם חשים שתוכלו לסמוך עליו – ולשם כך ניתן לבקש המלצות מקרובים או מכרים או לחפש ברשת האינטרנט.

16

 

 

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה