המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

הכירו את המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים יכול להיות גוף לא מוכר לחלק מהאנשים אך לחלק אחר של האוכלוסייה הוא יהיה הגורם ששולל מהם את האפשרות לנהוג. כמו כל תחום גם בתחום התחבורה יש משרד ממשלתי שאחראי על הבירוקרטיה השונה וזהו משרד הרישוי. את משרד הרישוי אנחנו מכירים היטב ואנחנו מנסים לבקר בו כמה שפחות אך המכון הרפואי לבטיחות בדרכים קשור למשרד הרישוי והוא זה שאחראי על הבדיקות הרפואיות שלו. משרד הרישוי יכול לחייב נהגים מסוימים או כאלו שמבקשים רישיון חדש לעבור בדיקה רפואית שהיא אינה רק רפואית אלא גם פסיכולוגית וכלולה בחוות דעת רבות. מטרת הבדיקה היא לספק רישיון רק למי שכשיר לנסוע.

אלו תוצאות מקבלים בסוף הבדיקה?

לאחר בדיקות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים תתקבלנה תוצאות חד משמעיות. התוצאות יכולות להיות חיוביות, זאת אומרת שהאדם נמצא כשיר לנהיגה או שליליות, שזה למעשה מתיר את האדם ללא הרישיון אותו הוא רצה או ללא רישיון כלל. האנשים שמגיעים לבדיקה אצל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים מגוונים מאוד. ניתן למצוא בהם נהגים שמבקשים רישיון לכלי רכב כבדים או אנשים שעברו טיפולים רפואיים או לוקים במחלות מסוימות כמו אפילפסיה ועד דיכאון, כדי לבדוק האם הם כשירים לנהיגה ולא יסכנו את הציבור. המכון הרפואי לבטיחות בדרכים יכול לשלוח את הנבדק לבצע בדיקות חיצוניות בגופים אחרים והוא מתחשב בתוצאות הבדיקה.

קיבלתי תוצאות שליליות. מה אני יכול לעשות?

גם אחרי שקיבלתם תוצאה שלילית מועדת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים אין לכם מה להתייאש. תוכלו לפנות ל-ועדת ערר בתל השומר כדי לערער על החלטת המכון. רצוי לפנות בעזרת עורך דין מנוסה וכמובן לא לשכוח שיש זמן מוגבל אחרי קבלת ההחלטה בה הערעור שלכם יכול להתקבל ולהישקל מחדש.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה