טיול לפיליפינים

אטרקציות בולטות במהלך טיול לפיליפינים

איי הפיליפינים הפכו בשנים האחרונות ליעד תיירותי מבוקש בזכות המגוון העצום שהם מציעים למי שמגיע לטייל בהם. במהלך טיול לפיליפינים ניתן להיחשף מקרוב לתרבות המקומית, לטעום מהתפריט הקולינרי וגם להתרשם מנופים עוצרי נשימה. מעבר לכך, איי הפיליפינים הם יעד שמתאים לגברים ונשים בגילאים שונים ובחלק מהמקרים ניתן גם לארגן בהם טיולי משפחות עם ילדים או אפילו תינוקות.

השאלה המתבקשת היא כיצד מספיקים כמה שיותר במהלך טיול לפיליפינים. מבחינת רוב התיירים, המסלול מתחיל בביקור בעיר הבירה מנילה. זו אחת הערים הגדולות ביותר במזרח הרחוק ועל אף הצפיפות, יש לה כמה מרכזי תיירות. הבעיה היא שבתוך מנילה עצמה אין עוד הרבה אטרקציות ולכן עדיף להמשיך ממנה לאזור החופים או לשכור רכב ולצאת לנסיעה של כשעתיים עד לפגסנחאן.

אלו החופים שאסור לוותר עליהם

כבר מראש ניתן להיערך לטיול סביב חופים שונים שמפוזרים לאורכם ולרוחבם של איי הפיליפינים. במהלך טיול לפיליפינים ניתן לראות הרבה חופים, להשוות ביניהם ולמצוא את המקום שבו הכי מתאים לנוח ולהירגע. מנגד, יש לקחת בחשבון שבחופים עצמם אין אטרקציות לתיירים והדגש הוא על המים הכחולים והחולות הלבנים.

האי סבו למשל נחשב למרכז תחבורה ימי וממנו קל מאוד להגיע גם לאיים אחרים. אם מתכננים טיול לפיליפינים לשם קורס צלילה, באי סבו אפשר גם לעשות קורסים במחיר יחסית זול ולהיכנס אל מתחת למים כדי לראות את הדגים והשוניות המפוארות. בהמשך, ניתן להגיע אל האי בנטיאן או אל האי בוהול שבו הרים, גבעות, יערות וכנסיות מעניינות.

בשורה התחתונה, טיול לפיליפינים פותח עולם של אפשרויות בפני תיירים. כדאי לתכנן את הטיול סביב אטרקציות וכך להספיק כמה שיותר פעילויות ואירועים.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה