שירות מענה טלפוני

יש כמה שלבים שעליהם חשוב להקפיד אם רוצים להקים מוקד של שירות מענה טלפוני ולתפעל אותו ברמה גבוהה. קודם כל, מאוד חשוב לדאוג לכך שהמוקד יתאים לצרכים של קהל היעד והלקוחות ויספק להם את השירות הכי רלוונטי ומקצועי. על מנת להקים מוקד של שירות מענה טלפוני ברמה גבוהה, חשוב למשל לבחור בין מענה ממוחשב לבין מענה אנושי.

אם בוחרים שירות מענה טלפוני ממוחשב, הדגש יהיה על התשתית ועל ציוד התקשורת או האינטרנט. לעומת זאת, במודל של שירות מענה טלפוני אנושי הדגש הוא על גיוס כוח אדם. מטבע הדברים, יש הבדל בין גיוס כוח אדם לבין הקמת מוקד של שירות מענה טלפוני על תשתית טכנולוגית בלבד. בין היתר, את ההבדלים בין סוגים שונים של מוקדי שירות מענה טלפוני ניתן לראות גם בהיבט הכלכלי או בהיבט מעשי.

כמה יעלה להקים מוקד של שירות מענה טלפוני?

רוב בעלי העסקים או אפילו נציגים של חברות וארגונים שואלים את עצמם האם יהיה משתלם עבורם להקים מוקד של שירות מענה טלפוני. מצד אחד, ברור מאליו שלקוחות של כל עסק צריכים לקבל מענה טלפוני זמין שיאפשר להם לרכז את השאלות לשאלות הנפוצות תחת קורת גג אחת. מצד שני, העלויות של הקמת שירות מענה טלפוני כאמור גבוהות ולכן יש בעלי עסקים קטנים שמעדיפים להימנע מהן.

החדשות הטובות הן שכיום ניתן להתגבר על האתגרים באמצעות הפעלת מוקד של שירות מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ. בזכות מיקור חוץ והפעלת מוקד שירות מענה טלפוני על ידי חברה אחרת לגמרי, בעלי עסקים נושאים רק בהוצאות כספיות נמוכות וחודשיות ואף מקזזים בגינן את חבות המס.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה