כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים קורס צילום למתחילים

יש כמה דברים שאותם כדאי לזכור לפני שבוחרים קורס צילום למתחילים ומחליטים לאיזה מסלול לתת עדיפות. קודם כל, צריך לדעת שקיימים הבדלים משמעותיים יחסית בין סוגי המסלולים. לא כל קורס צילום למתחילים פונה לאותו קהל יעד, כולל את אותם מרצים או נערך במסגרת אותן שעות ומספר מפגשים. בשביל להתאים בין קורס צילום למתחילים לבין הצרכים הספציפיים שלנו, מאוד חשוב לבדוק מראש איך הוא בנוי.

עוד משהו שכדאי לדעת הוא שיש להתייחס בעירבון מוגבל להמלצות על קורס צילום למתחילים. מצד אחד, המלצה היא תמיד שיטה מעולה להשוות בין מסלולי לימוד. המלצה עוזרת לנו ללמוד מתוך הניסיון של אנשים אחרים, היא חוסכת מאיתנו טעויות שעלולות לעלות ביוקר והיא בעיקר עוזרת לנו להירגע לפני השיעור הראשון. מצד שני, לא כל קורס צילום למתחילים שיתאים לחברים או למשפחה גם יענה במדויק על הציפיות שלנו.

איך מבצעים תיאום ציפיות לפני קורס צילום למתחילים?

היתרון של קורס צילום למתחילים בא לידי ביטוי בכך שהוא פונה לקהל יעד מגוון ורחב. זה אומר שגם אם לא מכירים אישית אנשים שכבר עברו אותו ואפילו אם בכלל לא יודעים האם אנחנו מעוניינים להמשיך איתו בעתיד, סביר מאוד להניח שנקבל את כל המידע כבר במפגש הראשון.

הסוד הוא לבצע תיאום ציפיות באמצעות שיעור ניסיון. כמעט בכל מסלול של קורס צילום למתחילים מציעים לפחות שיעור אחד כזה, בו פוגשים את המרצים ואת החברים לספסל הלימודים – אבל בלי שום התחייבות וכמובן לגמרי בחינם. אחרי שיעור הניסיון, קל יותר לבצע תיאום ציפיות גם לגבי המשך הדרך והאופי של המסלול מבחינת מספר השיעורים או המטרות שלו.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה