וויפאאוט 2

וויפאאוט 2

ערב אחד הגעתי לחברתי ביום שישי בערב, היא בדיוק צפתה בתוכנית חדשה הנקראת וויפאאוט, בהתחלה לא הבנתי על מה מדובר ולמה היא כל כך נהנית וצוחקת כל דקה. לאחר עשר דקות גם אני התחלתי לצחוק מכל האנשים שנפלו בצורה מצחיקה לבריכות מים ולבריכות בוץ, מה שהיה עוד יותר מצחיק היה לשמוע את ההערות של המנחים טל ברמן ואביעד קיסוס בין מתמודד למתמודד.

מאז אותו ערב צפיתי בכל פעם ששודרה התוכנית עד שלפתע נגמרה העונה. בקרוב יתחילו הצילומים לתוכנית וויפאאוט 2 ואני מחכה בקוצר רוח לצפות בה.

וויפאאוט 2

וויפאאוט 2  – להתגלגל מצחוק מול המסך

אם לא יצא לך לצפות בעונה הראשונה של וויפאאוט ואתה לא יודע על מה כולם מדברים, כדאי שמהר מאוד תצפה בוויפאאוט. וויפאאוט היא תוכנית השולחת את המתמודדים שלה עד ארגנטינה הרחוקה על מנת שיעברו מסלול מכשולים מיוחד שנבנה עבור התוכנית. במסלול מכשולים זה הם צריכים לקפוץ על כדורים מחליקים, לעבור מסלול מכשולים מבלי ליפול לבריכת בוץ, ללכת במסלול מסוים אחרי שהסתובבו מהר ויש להם סחרחורת. בסופו של דבר מי שמצליח לעבור את כל שלבי התוכנית ולהגיע לגמר של התוכנית עליו לעבור מסלול רטוב ומיוחד בשיא המהירות וכל זה כדי לזכות בפרס כספי בסוף התוכנית.

וויפאאוט 2 הולכת להיות מצחיקה כמו העונה הקודמת אם לא יותר. מדי עונה משנים מעט את המסלול והמתמודדים נדרשים לעבור מסלולים מעט יותר מסובכים הגורמים להם לנפילות וסלטות יותר מצחיקות.

וויפאאוט 2 – ההרשמה בקרוב

כל כך חם בחוץ ואתם רוצים חופשה קצרה ומרעננת הכוללת הרבה בריכות מים, חברים נחמדים, חוויות וכמובן שטיסה, וויפאאוט יכולה להגשים לכם את החלום הזה.

בקרוב יתחילו המיונים לתוכנית וויפאאוט 2. לאחר העונה הראשונה המצחיקה אנשים רבים מעוניינים להירשם ולטוס למסלול המיוחד. אם אתה מעוניין להירשם, אתה מרגיש שתוכל לעמוד בכל המשימות המיוחדות שמתבקשים המשתתפים לעבור, אתה יכול להיכנס עכשיו לאתר ההרשמה לתוכנית וויפאאוט 2 והתחיל להתאמן על סלטות מיוחדות, ריצה בין מכשולים ונפילות לברכות מים ובוץ.

השתתפות בתוכנית וויפאאוט 2 היא אינה רק לשם הזכייה הכספית, ההשתתפות כוללת חוויה שמעולם לא חווית, השתתפות בתוכנית טלוויזיה, השתתפות במסלול מכשולים מיוחד בו מתמודדים אנשים מכל העולם עבור התוכנית וויפאאוט וגם נסיעה לארגנטינה (אז אם אתה מתגעגע לטיול של אחרי הצבא או אם עדיין לא ביקרת שם זו ההזדמנות).

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה